Usahawan Muda Ini, Hasrat Dapat Bantu Ramai Peniaga PKS Ke Arah Digital

Tidak dinafikan pemasaran digital adalah sesuatu yang penting untuk kembangkan corak perniagaan sama ada untuk perkenalkan jenama atau lokasi perniagaan.

Ini kerana menurut statistic semasa, hampir 87.6% rakyat Malaysia menganggap paparan dalam media sosial lebih berkesan berbanding televisyen dan akhbar.

Apa yang ditawarkan?

Menerusi Smart Digital Solution, agensi media indiependent yang diusahakan oleh tenaga muda yang berpengalaman dalam bidang digital dan media ternyata diakuinya keberkesanannya.

Dengan harga bermula daripada RM799, peniaga kecil berpeluang untuk memiliki pakej digital marketing seperti website, video marketing , artikel dan kandungan kreatif sosial media.

Pentingnya website untuk para peniaga adalah ia memudahkan pelanggan mengetahui dengan lebih jelas tentang produk anda dan dipercayai.

Artikel pula menariknya SDS akan mencerita perihal pernigaaan dan personality sebagai pemilik.

Dalam masa sama, SDS turut menawarkan video untuk siaran media sosial yang kreatif serta berimpak tinggi. Dihasilkan individu berpengalaman

Menurut Penasihat Pemasaran Digital (Bebas), Datuk Syafuddin yang berpengalaman hampir 20 tahun dalam dunia digital, menariknya pakej ini bersifat serampang tiga mata.

“Usahawan kecil hanya perlu gunakan khidmat SDS. Agensi ini akan menguruskan dari segi penulisan, kandungan dan sebagainya.

“Mereka yang telah membayar untuk menggunakan khidmat ini hanya perlu menunggu senarai pelanggan baharu,” katanya kepada SMN!

Tak perlu lagi pening kepala

Dalam masa sama, Pegawai Pemasaran SDS, Aidil Yusof yang turut merupakan seorang YouTuber memberi jaminan pakej ini adalah yang termurah.

“Kini kami sedang mengadakan kempen NakNow Digital, harga saya boleh jamin murah berbanding diluar sana.

NakNow Digital ini diadakan untuk membantu para usahawan kecil yang tiada modal tetapi nak ke arah digital juga. Ia kami bantu untuk itu.

“Jika berminat, hanya perlu tekan link dibawah, pihak kami akan menghubungi dan bertanya lanjut dalam masa 24 jam,” katanya.